h1

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2013

26/12/2012

ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.

.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2013

.

.

Εύχομαι υγεία και προσωπική γαλήνη σε όλο τον κόσμο. Η νέα χρονιά να μας βρεί καλύτερους.

.

.

.

 .

.

 .

Ως υστερόγραφο:

Το «Ελληνικό Ημερολόγιο» αναστέλλει τις δημοσιεύσεις του και ευχαριστεί όλους όσοι συνέβαλλαν στην μέχρι σήμερα πορεία του. Όσοι φίλοι επιθυμούν να διαβάσουν και να ασχοληθούν με την ιστορία και την λαογραφία της Πατρίδος μας, τους προτείνω 3 λύσεις.

– Να φροντίσουν όσο πιο σύντομα να επισκευθούν τον πρώτο ψυχολόγο που θα βρεθεί μπροστά τους

– Καλά θα κάνουν να εξακολουθήσουν να ενημερώνονται από τα κείμενα και τις εργασίες του κυρίου Τατσόπουλου και της κυρίας Ρεπούση

– Ή, να ανατρέξουν στις παλαιότερες δημοσιεύσεις μας. Προσοχή σε αυτό το τελευταίοֹ  υπάρχει ο σοβαρός κίνδυνος να οδηγηθείτε σε ψυχολόγο παρά την δική σας θέληση!

Σας ευχαριστώ θερμά και ελπίζω να μην σας στεναχώρισα πολύ με τις έως τώρα δημοσιεύσεις μου.

 

ΥΓ. Λυπάμαι πολύ για όλους αυτούς που καταλήστευαν το ιστολόγιο χωρίς να το έχουν ούτε καν στα προτεινόμενά τους. Πιστέψτε με, καταλαβαίνω απόλυτα την δυσκολία του να κάτσεις και να διαβάσεις. Έχουν όλοι τους την συμπαράστασή μου.

.

.

.

3 σχόλια

  1. Εάν μου επιτρέπεις ( με σεβασμό πάντοτε στον χρόνο που έχεις αφιερώσει και στην προσωπική σου προσπάθεια ) θεωρώ αυτή την αναστολή ως ένα διάλειμμα.
    Ένα διάλειμμα που θα λειτουργήσει θετικά , έτσι ώστε το «Ελληνικό Ημερολόγιο» να επιστρέψει και να συνεχίσει να μας «στενοχωρεί».
    Καλή Χρονιά !


  2. Δηλαδή τώρα μπορώ να κλέβω τα κείμενα χωρίς να έχω τύψεις που δεν βάζω πηγή;


  3. Θα μπορούσες να μου ζητήσεις τα αρχεία του «Ημερολογίου» και να σου τα χαρίσω ευχαρίστως. Ή, ακόμη καλύτερα, να συνεχίσεις εσύ την λειτουργία του.
    Άλλωστε, προς το παρόν, είσαι ο μοναδικός (πλην εμού) που έχεις τους κωδικούς προσβάσεως στο ιστολόγιο.
    Βλέπω καθημερινώς να «κλέβουν» αρχεία του ιστολογίου εφημερίδες, κόμματα, ηλ. σελίδες, ισολόγια (μπλόγκς) κλπ. Έφθασαν μέχρι του σημείου να δημιουργήσουν σελίδες, αποκλειστικά και μόνον με υλικό από το «Ελληνικό Ημερολόγιο» [όταν το είδα πήγα να λιποθυμήσω στ’ αλήθεια]!! Όμως, κανείς από αυτούς τους ανθρώπους, εκτός από ελαχιστότατες φωτεινές εξαιρέσεις, δεν φιλοτιμήθηκε να βάλει στα «προτεινόμενά» του τους κόπους μας. Αυτά τα πράγματα, είναι σημάδια τουλάχιστον παρεκκλίνουσας συμπεριφοράς, αλλά και σήψεως μιας κοινωνίας, που η δική μου κουλτούρα δεν μπορεί εύκολα να τα δεχθεί.

    Το «Ελληνικό Ημερολόγιο» έχει δημοσιευμένα περίπου 12.000 ιστορικά γεγονότα που αφορούν την Πατρίδα μας. Στο προσωπικό μου αρχείο αυτή την στιγμή, έχω τουλάχιστον 15.000 και δεν σταματώ την έρευνα αν δεν γίνουν τουλάχιστον 50.000.
    Όμως… αν κρίνω από την επισκεψιμότητα που δέχεται αλλά και τον τρόπο αντιμετωπίσεως από αυτούς που δηλώνουν «ευαίσθητοι» στα θέματα ιστορίας, προτιμώ να το διατηρήσω σε παύση άπαξ δια παντός.

    ΥΓ. Ευχαρίστως θα χάριζα το ιστολόγιο σε κάποιον που διακατέχεται από αλτρουϊσμό και φιλότιμο για δουλειά, με όση βοήθεια χρειαστεί από πλευράς μου, όμως, έχω πολλά χρόνια να συναντήσω τέτοιους ανθρώπους. Έτσι λοιπόν, αποφάσισα και εγώ να τα γράψω όλα στα παλαιά μου τα υποδύματα [για να μην ‘πώ τίποτε βαρύτερο].

    Καλησπέρα και καλή καρδιά.



Σχολιάστε

